8+4 haftalık hamileyim. Açıkmaya başladığım zaman ayakta duramıyorum halsizleşiyorum midem bulanmaya başlıyor çok kötü oluyorum beş haftalıkken gittim doktora tahlil yapmıştı ama o zaman böyle olmuyordum randovü bulamadığım için gidemedim bir daha benim gibi olanlar var mı sebebi nedir nasıl geçer acaba daha folik asitten başka ilaç kullanmıyorum doktora gidemedigim için onunla alakası varmıdır ki