bebegamin1 Gayet normal bişi sormuşsunuz bence sadece çok açıklayıcı olmadan direkt sorduğunuz için belki herkes neden diye merak etmiştir😊 Burası anne bebek uygulaması tabiki böyle şeyleri merak edip sorup öğreneceğiz. Aslında tamda uygulamaya uygun bir soru olmuş bana göre🌿 Ben ikiz bebeklerime hamileyim 14.haftada ayrıntılı ultrasona girdim o zaman bebeklerim 13 cm ve 120 gramlardı yani aslında her gittiğimde doktorum muhakkka hem boylarını hemde kilolarını söylüyor.