fatma-kpnk Merhaba Hanımlar 7+6 haftadayım fakat gittiğim hastaneyi ve doktoru değiştirmek istiyorum Esenler Medipol Kadın Doğuma giden ve doktorundan memnun kalan var mı acaba 🌸🦋
minnakmina fatma-kpnk ilk dogumumu orada yaptım bu gebeligimde de röyale hanıma gidiyordum çok memnundum ama şehir degiştirmek zorunda kaldıgımız için bıraktım
fatma-kpnk Unicornn Tuğba kılık öyle değil mi 🌸 doğum yaptınız mı peki hastane çalışanları ilgisi nasıl acaba 🦋
Unicornn fatma-kpnk Evet Tuğba hanım a gidiyorum. Hayır daha doğum yapmadım ama az kaldı 30.haftadayım şuan 😊