Esra0 Güzel anneler merhaba ben 23+3 haftalık hamileyim bebegim 2 3 gundur az hareket ediyor ve guclu degil normal mi sizce bu haftalarda
MystryYYy Esra0 o haftalarda normal oluyo cnm bazende cok hareketli olurlar ama inan ara ara hep azalıyor hic duzene grmiyor malesef. Ben 30+2 oldum hala düzensiz bazen oyle sakin ve güçsüz ki hareketleri bazende cok güçlü. Ara ara korkmuyor değilim 😏
bukabu Esra0 aynı durumdan dün doktora gittim bugün 23+3 üm doktor cocuk cok hareketli dedi ama bn eskiden tekme gibi hissettiğim hareketleri cırpınma gibi hisseder oldum sebebi anlamıyorum
Esra0 MystryYYy evet bende cok endise ediyorum bazen gercekten cok guclu oluyo bazende sanki hic yokmus gibi saglikla kavusuruz insallah miniklerimize❣️
Esra0 bukabu doktora gittigimde banada oyle diyolar cok hareketli diye ama bazen cok iyi hissediyorum bazen hic hissedemiyorum