Emineyzc50 8+4 de kürtaj oldum ama senin bahsettiğin gibi benim kesenin içinde küçücük bir şey bile yoktu sadece kese vardı ve 30mm ye kadar büyüdü doktor çoktan bebeği görmemiz gerekirdi dedi ve kürtaj olmayı kabul ettim. Ama araştırdığım tüm kaynaklar 10 haftaya kadar bile beklenebileceğini söylüyor çünkü seni zehirleme ihtimali yok bu yüzden beklemekten zarar gelmez bence son adet olduğun günden itibaren en az 10. Haftaya kadar beklemelisin rabbim gönlüne göre versin kucağın boş kalmasın inşallah 🙏🏻