Nurunsl İnsAllah alır canım sıkı takip edin tamamen durduğunda alınması lazım dedi benim doktrum bende merak ediyorum 10 gün snra gttgmde ne olacak almamış olursa bizimde riskli duruma düşüyor o zaman doktrm hafta vermedi bana alım durduğunda alınır gbi konuştu nereye kadar giderse artık işte , anne yüreği aç kaldığına üzülüyor işte belki öyle değildir öyledir bilmiyorm ama beslenemeyisi üzüyor işte , sağlıcakla dogsunlarda İnsAllah dışarda daha iyi bakariz