Kızlar merhaba. Normalde oksapar 4lük kullanıyorum ekopirinle birlikte. Dün başlayan grip ve bugün kokuları ciddi anlamda zor almaya başlamam beni baya tedirginim etti. Covid olduysam ya oksapar bana yeterli gelmezse. Doktoruma danışmak için erken olduğunu düşünüyorum çünkü sadece bir grip de olabilirim burnum falan akıyor. Pıhtılaşması olup covid atlatanlardan yardım bekliyorum ya da bilgisi olanlardan. 23 haftalık gebeyim bu arada