Arkadaşlar bi konuda danışacağım sizlere, 22 haftalık hamileyim dün kontrol vardı dr rahim uzunluğuna baktı ve allttan muayene etti ilk defa oldum sizinde başınıza gelen var mı rahim 35 olması gerekirken bu haftalarda senin 31 dedi ilaç vs verdi panik oldum herkes alttan erken muayenen etmiş diyor yaşayan var mı bu durumu 🤷♀️