ece_2206 Hepinize günaydın benim bugun 20 gün oldu ve hala tıkanıklık ve kuruluk devam edıyor burnumda geceleri rahat uyuyamıyorum tek semptomum koku kaybıydı o da yavas yavas düzeliyor ama burnumun sol tarafından koku alamıyorum Bu neden olur kalıcı olacak diye korkuyorum 😒tıkanıklık da çok rahatsız ediyor
Ozlem8989 Canım benim neredeyse 1 ay oldu hala tat ve koku tam olarak alamıyorum, çok sinir bozucu bişey. Ama zamanla yerine geliyormuş, beklemekten başka çare yok gibi görünüyor
Serrax Merhaba,acaba koku kaybınız aşamalı mı gitti en başta? Benim azaldığını hissediyorum dün grip gibi başladı sabah kremin birinin kokusu hiç yok diğeri hafif vardı. Korkuyorum 😭