Merhaba güzel anneler 🥺 yeni doğum yaptım ve bebeğim yoğunbakımda. Canım eltim göğsümden süt getireceğim diye gelen sütümü de göğsümü sıka sıka durdurdu. Şimdi pompayla gelmiyor. Göğüs başında da sıkarken bi yumru oluşuyo göğüs ucum bembeyaz oluyo sanırım sağdığım da göğsümü boşaltmaya yetmiyor ben ne yapabilirim lütfen yardım edin sütün rabbime şükürler olsun var ama memeden gelmiyo.