Busra_07 ilki neden sezaryen oldu diye soracak doktor ve iki gebelik arası kaç ay geçti diye eğer sezeryan olma sebebi senin rahatsızlanman değil bebeğin iri olması doğum kanalına girmemesi gibi sadece bebeği ilgilendiren şeylerde mümkün ve tâbi iki gebelik arası en az iki sene yani 24 ay şarti var. Ben de hamileyim iki gebelik arası 28 ay yani yaklaşık 2.5 yıl olacak ilk bı doktora gittim çok sıcak bakmadı normal doğuma ben de başka doktora gittim. Hangi şehirde isen forumda arama kısmına o şehrin adını doktorları yaz ssvd destekleyen bir Dr önerir sana anneler mutlaka.