Kızlar merhaba. Bir haftadır acayip kaşınmaya başladım araştırdığımızda gebelik kolestaz diye birşey öğrendim doktora falan gittik safranda taş var dedi değerler de yüksek çıktı dedi 38 haftalık hamileyim. Bu kaşıntı doğumdan sonra geçer mi yoksa safrada ki taştan dolayı devam eder mi? Bilen, başına gelen var mı?