Mervensn1 Seydaaa123 kantaron çiçeğinden kendimiz yapmıştık kötü korkmuyor ama bilemedim çatlaklar içinse sanırım iyi geliyormuş bende duymuştum
Ayssmom Ne için aldın tatlım çatlaklar için mi ? İşi yarar mı sence? ( bilmiyorum kokusunu bende kırmızısı var o kötü kokmuyor)
Seydaaa123 Ayssmom evet catlaklar ıcın aldım doktorumada sordm kullanabılırısn dedi ama iğrenç kokuyu anlamadm hıc
Seydaaa123 Mervensn1 evet catlaklar ıcın kullanıcam ama kokusu iğrenc bısey afedersiniz osuruk kokusu gibi bısey anlamadım ki
Mervensn1 Seydaaa123 demekki hazır olanları kötü kokuyor ben hiç aktarcıdan falan almadım ama baya işe yarıyor diyorlar bende deneyeceğim
Hann Bende kullanıyorum yaralar ve yanıklar için. Çatlaklara iyi geldiğini ben bilmiyordum artık ona da kullanırım. Ama bende kokusunu hiç sevmiyorum
Seydaaa123 Hann kokusu bumudur onu bıle anlayamadm üstüne Hindistan cevızı yagı surdum kı o koku gitsin dıye bana cok agır ve kötü geldi kokusu
Seydaaa123 ipekipek bendekı cok kötü kokulu agır bı koku baska markadan daha bakıcam oda mı aynı bozuk olabılırmi acaba