Kızlar sabah kontrole acile geldim sancım vardı 39+4 tüm bebeğin suyu fazla dediler perinatolojye sevk oldm ordan yatışım yapıldı 11de sezeryana alındım çok şükür iyiz tombik bir oğlum oldu
başakşehir çam sakura oldm çok iyidi ekip Allah herkesi iyilerle karşılaştırsın ❤️