Benim şuan sürekli gittiğim bir doktor yok fakat fakülteye gidiyorum her gittiğimde farklı doktor oluyor gebelik bölümünde en sonki doktor dan birşey snlayamadım zaten ama yinede gideceğim. Aslında ben gitmeyecektim sonuçta bir rahatsızlığı varsa onu duymak istemiyordum eşim git dediği için gideceğim. Yaş olarak bir sıkıntım yok daha 24 yaşındayım tabi yine Allah bilir. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz