Kızlar 19+1 haftalık hamileyim. Bebeğim genelde karnımın sağ tarafındadır. Yani sağ taraf daha şiş. şu anda sol tarafıma doğru dönük uzanıyorum ve karnımın sağ tarafınca iç kısımda çok fazla değil ama bir acı his var. Canım acıyor yani. Genelde bebeğin olduğu yerde ama ağrı degil sanki icimi bir şey tırmaliyor gibi bir acı. Bunu bebek mi yapıyor sizce yani hareketinden dolayımıdır. Daha tam hissedemiyorum hareketlerini o yüzden bilemedim ?