tanya25 Arkadaşlar afedersiniz sarhoş gibi oldum akşamları içiyorum sadece kelimelerim yavaşladı sersem gibiyim baş dönmesi yapar demişti doktor ama bu kadarını beklemiyordum normal mi?
Eerrennn_ tanya25 canım bende agızdan almayı tercih ediyorum, vajinal yoldan enfeksiyon riski var ondn agızdan alıyorum sabahları. 2-3 hafta kadar alışırsı. Bende bşat öyleydim uykum vardı sürekli cok kötüydüm alıştım
Elifaysu tanya25 doktorunuzla görüşün progestan çok uyku yapior çünkü halsizlik baş dönmesi vs yapior ama belli bir süre sonra alisicaksiniz ben nerdeyse her gece uyuyordum😂😂sorna alıştım doktorunuzla görüşün aşağıdan alınmasını tavsiye ediyorsa aşağıdan alın fitil olarak ☺️
Dilbur tanya25 bende bide enfeksiyonla felan uğraşmaktan korktuğum için ağızdan aldım gündüz içtiğim hapı ayakta olacağım zaman aktif olacağım zaman ya da içip uyuyabileceğim zaman içtim akşam olanı da uyumadan önce içtim çok etkilemiyor böyle yapınva
Kmndas tanya25 temiz eldivenle parmağınızın yarısına kadar ittirin pek bişey hissetmiyosunuz korkmayın bende 3 düşük yaptım şimdi iğneler fitiller ilaçlar insan alışıyor alışmak zorundayız maalesef
Esosun tanya25 canım ben sabah akşam içiyorum ilk başlarda bende öyleydim sonra alıştım alışırsın sende devam et Bebiş için bırakma 👍🏼😊
MehtapErol tanya25 Ben kullandım ilk haftalarımda, çok sersemletti, ama yatarken aldığım için sersemleye sersemleye uyuyakalıyordum. Lavabo ihtiyacım olsa eşim götürürdü. Birkaç güne alışıyor vücudun ilaca, sersemlik, baş dönmesi vs. bitiyor
DenizGzm tanya25 offff seni o kadar iyi anlıyorum ki. Kafamı kaldıramıyordum onu bırak ruh gibiydim sanki iğrenç bişey. Doktoruma yazdım sabah öğlen akşam içiyordum durumu anlattım öğlen ve akşam olanı gece yatarken ikisini birden öyle alabilirsin demişti. 2 ay öyle idare ettim sonra bıraktık
irva tanya25 Vajinal yoldan almak en mantıklısı.Düşük riskinden de korkmayın zaten onu önlemek için kullanılıyor.Hem vajinal yoldan etkisi daha çok.Yan etkisi asla olmuyor öyle.