GizemSckn Benimde Son adet tarihim 14 Kasım, adetime 5 gün varken yaptım test ve pozitif çıktı.
Geçen sene bir sağlıksız gebeliğim oldu o yüzden folik asit kullanıyordum bu ay ilk defa duphaston kullandım rüyamda görmüştüm ertesi sabah test yaptım pozitif çıktı ama adet zamanım normalde yarın olduğu İçin daha doktora gitmedim biraz zaman geçmesini bekliyorum ❤️ Umarım sizde beklediğiniz haberleşti alırsınız