Edayavuz Yaklaşık 1 1 buçuk saattir belimde bi ağrı var. Ve sadece 2 kere sol tarafımdan sancı gibi 1 2 dakika vuruyor. Sizce doğum başlıyor olabilir mi? Nasıl anlicam bilgisi olan tecrübeli anneler cevap verebilirmi
ggzemmj Edayavuz canim meraba sancılarını takip et sıklığını dogum sancısı gecer tekrar baslar belden baslar kasiklara dogru ilerler eger dolaninca veya dinlenince gecmiyorsa dogum sancısıdır
Edayavuz ggzemmj uzanıyorum 1 buçuk saattir kalkıp tekrar yattım ama 1 buçuk 2 saat içinde sadece 3 kere belimin sol tarafından bi sancı vurdu
AylinEtm Kac dakikada bir oluyo? Onu takip edin, emin olun dogum sancisini anlamamaniz mumkun degil. Cok gecmis olsun
Edayavuz AylinEtm 1 buçuk saat içinde 3. Kez oldu sadece sol tarafımdan. İlk doğumum tedirginim biraz anlamam diye telaş yapıyorum
ggzemmj Edayavuz canim yalancı sancı olabilir gercek dogum sancisini anlamama gibi bi durum söz konusu olamaz rahat ol uzan sancilarin 5 dk da bir girip cikarsa o digum sancısıdır vakit kaybetmeden hastaneye git