Mannik bu durum bizde de oldu esimin babasinin adi yahya ve biz 8 senedir sevgililigimiz boyunca oglumuz olursa ilk ismi o olsun diye konusmustuk sadece esim ikinci bi isim koyalim babamin yaninda adiyla kizamam seslenemem ogluma diyordu ☺️ biz de ikinci bi isim dusunuyorduk taa ki anneannem beni uyarana kadar, bizim ailede normalde sağ olan birinin ismi konmaz omrunden kisaltir derler dedi ama bilemiyorum kafamiz karisik zor surecler bence hayri agir bi isim oldugundan yanina daha yenilerden bisey dusunebilirsin Oğuz, Ege filan gibi🌺 karar size ait sevgiler😘