🌸🌸
Caglaap benim 4+1 de 23tü demek ki 3. Haftada daha beta yoktu 😅
Caglaap 17 ile öğrendim adetime 4 5 gün vardı
Caglaap 54le öğrendik canim 2-4 haftalik demisti doktorum
Caglaap tam 4 haftalıktı 255 çıkmuştı
Ben ilk 38 le ogrendim 3-4 haftalikti sanirim 2 gun sonra 133 e cikti
Benim 105ti cnm
Caglaap 17 idi 2 gün sonra 111di 💙