Merhaba, 29 haftada başıma geldi ama kahverengi bir lekelemeydi. Rahim içerisinde kanama mevcut olduğunu öğrendim. Düşük önleyici iğne ve hap kullandırdı doktor. Ben direk sabahına doktora gittim. Jiletten olsa o an olurdu diye düşünüyorum ama bence direk doktorunla irtibata geç derim ne olur nolmaz 🤷🏻♀️