Ebruakcetin Busra9290 aynı sekildeyim canım 32. Haftaya girdigim gibi başladı. 2 gündür daha da agirlastim. Dün muayenem vardı doktora sordum bir sıkıntı olmadığını söyledi
ZehraM2 Busra9290 aynen vajinam da batmalar var ve göbeğimi taşıyacak takatim kalmadı🤦♀️🤦♀️ 50 kilo almış gibi hissediyorum kendimi nefes alamıyorum az kaldı hayırlısıyla doğursaydım
EB1661 Busra9290 32+6yım aynıyım vajinada batmalar kemiklerde ağrılar kasıklarda sıslamalar bebeğin ağırlığı artık zorlaşıyo sanırım . Çok şükür az kaldı diyelim hayırlısıyla
Busra9290 EB1661 benımde bugun kontrol vardı sordum doktora bi sorun olmadığını söyledi ama son haftalara girdikce zorlasıyor agrılar sızılar basladı
EB1661 Busra9290 Zaten konuştuğum kim olursa ağırlaştınmı artık diyo bunu demek istiyolar heralde diyorum bende sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah 🤲