Melegimveben Kızlar selam 2 yıl önce bi oğlum oldu şuan 2. ye hamileyim ve hiç yaşamadığım bişey yaşadım Kolumda önce yaralar oluşuyor sonra beyaz beyaz iz kalıyor tek kolumda var ama neden olabilir bu sefer kız bebeğine hamileyim
Tgncr05 Melegimveben bi doktoruna sorsana canım yani kız olmasıyla bi alakası yoktur bence sen en iyisi kontrole gidince doktoruna sor göster kolunu belki başka bişeydir