kubrayylmz Korana hastanesi oldu diye muane olmayadamı gidemicez 29 haftalık oldk bu saatten sonra özelede gitmek istemiyorum sadece bir tane devlet hastanesi var genel hastaneler hep kapattılar mı randevuları?
A_Alparslan kubrayylmz ee ya paran yoksa !? Parasi olmayan nerde dogurcak Allah aşkına 💆 parası olmayan gebersin insan muamelesi görmesin son dk gölü bile yese önemli değil çünkü Fakir veya kıt kanaat geçiniyor. Eşlerimiz kim bilir ne kdr inciniyordur herşeye yetişemedi için….
61Aysen kubrayylmz bn devlete gidiyorum kapali deil ustelik korona testide yapiyolr ayni hastanede kapinin önune cadir kurmuslar gripli olanlra vs orda muayne ediyolr