Ozge1708 pzt transferim oldu işte cuma yapacagım 🤲 rüyamda şöyle
okadar güzel simsiyah giyinmişim ama ayakkabılarım parlak ondan sonra sanki düz yolda ben ince bi yere takılıyor gibiyim ama bilerek egilip bakıyorum ayakkabım degei o yere diye cizildimi pislendimi diye hic bisey yok tertemizim sonra elimi koyuyorum karnıma embrıyonun transferdeki yuvarlak hali varya onu avucumda hissediyorum ve hissederken gözümün önünde resmen ultrason görüntüsü gibi o embriyoyu görüyorum
hani diyorum ki
heh tamam yerinde hem hissettim hemdr gördüm yapışmış iyi diyorum
ben olumluya yordum ama hayırolsun inş 🧸🧸🙏🏻🙏🏻