Bende 38+6 yım dün kontrole gitmiştik ilk defa çatı muayenesi oldum 🤭 2cm açıklık varmış akşamında da afedersiniz sümüksü kahverengi akıntım oldu sancılarımda hafif daha bebeğim çok hareketli doktor haftaya kontrole çağırdı ama bi kaç güne doğurursun dedi 😊 bakalım heyecan dorukta hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻