Ebru5555 ben Yozgat şehir hastanesi perinatoloji bölümünden randevu aldım Pazartesi 10.30da
20+1 oluyorum gittiğim gün
bunun dışında da özel muayenehaneye gittiğim doktor kendi muayene ücretinin içinde bakıyor, ona da 21+5te gideceğim.
Zaten makinası çok iyi, her kontrol detaylı ultrason gibi uzun uzun bakıyor
bir de araştırma hastanesinde radyolojiden randevu almıştım, ona da Pazartesi öğleden sonra gircem