Busraveminisi1 Deneyces26 bacak ağrın hamilelikle pek bağlantılı olmayabilir canım ama rahmin büyüyor belki baskı yapmış olabilir bele o da bacağa vurur ama erken sana daha
ZEhrA_94 Deneyces26 canım atar damara rahim baskı yapıyor ilk başlarda ondan ağrı oluyor ben de de olmuştu hatta kasılıyor du zamanla geçti
Entm_18 Deneyces26 ben çok çektim bacak ağrısı halada devam ediyor özel bölgeyle bacağım arasındaki kemiğe ağrı çok vuruyordu rahim genişliyor demişti doktorum şuanda baldırım çok ağrıyor
Deneyces26 Busraveminisi1 8+4 haftalık bilmiyorum ki çok ağrıyor adet olunca da bende bacak ağrısı oluyordu
Ays7 Canım bende de ara ara olmuştu adet sancısı gibi oluyordu endişe etme kısa sürüyor ama olurda şiddetlenirse doktora görün mutlaka
Deneyces26 Ays7 evet bende de oluyor ara sıra olmasi normal Rabbim yardım etsin saglıcakla kucagımıza alalım amin