Htc38 Bugün kontrole gittim gecen hafta cuma ilk gittigimde adet tarihime gore normalde 5+3 tüm. Sadece ufacik bir kese gördü ve olmasi gerekenin yarısı kadar 4 mm dedi. Yani 4 haftaliga falan denk gelio herhalde geç döllenme olabilir dedi. 1 hafta sonra gel kesenin büyüp büymedigine bakicaz dedi. Bugün gittim. 5+6 olarak çıkıyorum ultrasonda ve kesenin büyümesi ile birlikte bebegimi görüp kalp atisini duyduk. Cok zayif bi sekilde ama. Doktor bile bu kadarini gormeyi beklemiyordum dedi. 3mm olmus bebis. Küçük oldugu icin cok zayif atiormus kalbi henüz🌸🌸