Dua35 Arkadaşlar merhaba cinsiyet tahmininde bulundu mu doktorunuz ,sağlıklı olsun cinsiyet hiç önemli değil ama insan merak ediyor 🥰
B-P-R Dua35 erken bence tahhminde bulunsa bile doğruluk payı düşük ben şuan 10+4 düm 16 haftalık olunca gitmeyi düşünüyorum 🥰
misraerol Dua35 ben şuan 11+5 im bu ayın 18 de gidicem ikili test icin 12+4 de bende sizin gibi cok meraak ediıyorum kestiremiyorum cinsiytni bi kız diyorum bi oglan diyorum pek bişey hissedemiyorum yani
Dua35 misraerol bende öyleyim 😍doktor erkeğe benzetti ama çok erken dedi değişebilir dedi böyle olunca daha da merak ediyorum