Lcw ve defacto'da var lastikli hamile pantolonları. Ben 16 haftalıkken 4 tane almıştım, şimdi 30 hafta biticek hala aynı pantolonları giyiyorum. Hem bacak bölgesinden esniyor,likralı. Hemde belindeki lastik karın şiştikce zaten genişlemeye başlıyor.
Ben hamilelikten önce 34 beden giyiyordum, pantolonları 36 aldım, ilk aldığımda biraz bol geliyordu ama şu an 36 tam oluyor hatta gebelik sonuna kadar idare edecek gibi duruyor, ben genişledikce o da benle genişliyor😂