37.haftam bugun bitti ancak üc gundur kalcamda inanilmaz agrilar var. Bugun daha da siddetlendi sanki. Hareket ederken agri hissediyorum ama. Yatarken falan olmuyor. Hareker edince agri oluyor. Ayaga kalkmada bile destek almam gerekiyor yerden veya koltugun kenarlarindan. Boyle olan var mi? Ne tavsiye edersiniz?