Dorukela Sevgili arkadaşlar eğer kızım olursa elisa ela koymayı düşünüyorum ismini sizce güzel olur mu bana fikir verir misiniz☺️
Didi6 Dorukela Ela tek başına daha iyi. Elisa ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
aylh4467 Dorukela ela daha hoş gibi ikisi söylenmesi zor gibi sanki tabiki benim fikrim böyle. Ama sizin içinize sinmesi önemli
Dorukela Nalan1212 iki isimi birden koymayı çok istiyorum ama yan yana nasıl olur karar veremedim açıkcası
Dorukela Didi6 haklısınız ben baktığımda cennet kapısını bekleyen melek olarak görünce hoşuma gitmişti o sebeple düşündüm ama artık vazgeçiyorum çünkü hiç hoş degilmiş çok teşekkür ederim