Duyguork 37+4 günlüğüm az önce peçete de sarımsı lekelenme gördüm suyum mu sızıyor acaba acile görünmeli miyim
Beker Duyguork su için ebe bana renksiz şeffaf demişti belki rahim kendini hazırlıyordur ya da enfeksiyon olabilir mi ama yine de doktorunuza sorun bence son haftalardayız ne olur ne olmaz
Semaabidin Duyguork 37+2 deyim canim bende benimde oluyor gunluk ped kullaniyorum goruyorum surekli doktorum normal oldugunu soyledi
Duyguork @Semaabidin bugün çok hareketli bebeğim peçete de lekelenmeye de benziyordu anlam veremedim sarı kenarları daha koyu leke gibiydi böyle mi oldunuz sizde korkuyorum