Ummudogan Bu kalıplaşmış laflara takılmayın ,her bebeğin hareketliliği farklıdır , her annenin de hissetme eşiği farklıdır insanlar yorum yapmayı çok seviyor malesef 🤷♀️ bana da öyle diyenler oldu fakat 13. Haftamdan beri bebeğimi hissediyorum Elhamdülillah haftalar geçtikçe hareketleri de kuvvetleniyor 🤭🐒 başkalarını boşverin siz bebişinizi dinleyin 🤰😍🌸