Paprika İyi akşamlar kürtaj olalı yaklaşık bir ay oldu.Vücudumda çok fazla ödem var yüzüklerim sıkıyor ve tartıda da fazla çıkıyorum.Regl olamadığımdan mıdır acaba bu ödem.Yoksa yeme aşkımdan mı😥
sehrengiz_8 Paprika 6 İlahi 8 hafta sonra adet olursunuz kürtajdan sonra 60 gün geçmesini bekleyin ben 39. Günde oldum
Aysem- Paprika 40. İle 50. Günleri arası mutlaka olursun bende 45 gün sonra olmuştum adet olduğunuzda rahatlarsınız o rahatsızlığı bilirim insanın vücudunda farklı bi hassasiyet oluyor.
Paprika Aysem- hep gününde olurdum çok fazla gecikme yasamama rağmen çok rahatsız etmeye basladı bu ödem😢