Mervegnlts birprensesvebirprensannesi Ben kullandım canım klamoks diye bir antibiyotik. Boğaz enfeksiyonum olmuştu doktor mecburen antibiyotik yazdı ama bebeğe zarar etmicek şekilde ona göre anyibotik vermişti.
Mervegnlts birprensesvebirprensannesi Ben kullandım canım klamoks diye bir antibiyotik. Boğaz enfeksiyonum olmuştu doktor mecburen antibiyotik yazdı ama bebeğe zarar etmicek şekilde ona göre anyibotik vermişti.
Ohaezgi birprensesvebirprensannesi bende bugün kullanmaya başladım canım böbrek iltihabı oluşmış hem iğne hem hap olarak
birprensesvebirprensannesi Esosun offff o şey bendede devamlı oluyor banada ondan dolayı antibiyotik yazıldı şimdi ama bı korktum
Dygu21 Esosun bende de çıktı enfeksiyon akşam suya katlan bi ilaç verdi içtim ama fayda etmedi bende tekrar söylemedim şikayetimi antibiyotik içmek istemiyorum ama antibiyotik içip fayda gördünüz mü
Esosun birprensesvebirprensannesi canım korkma inşallah bişey olmaz doktorlar da bilip veriyolar mecbur ama yapcak başka bişey varsa okuyanlar önersin doğal yoldan yapalım enfeksiyon için😊🙏🏼
birprensesvebirprensannesi Mervegnlts banada sef 500 verildi idrar yolu enfeksiyonu var devamlı ondan
Esosun birprensesvebirprensannesi bana sef 1000 lik verdi aslında çok yüksek değildi enfeksiyon değerim de 🤔 ama karnım baya ağrıyor korkuyorum sürekli böyle uyuşma gibi oluyor hissediyorum sanki
Mervegnlts birprensesvebirprensannesi Canım enfeksiyon varsa eğer en iyisi antibiyotik kullanmak. Çünkü doktorum dedi ki içindeki enfeksiyon bebeğe daha çok zarar verir dedi o yüzden korkma antibiyotik enfeksiyonun verdiği zararın yanına bile geçmez dedi içmek zorundasın dedi o yüzden korkmamak lazım yani.
Gizemceylan birprensesvebirprensannesi yok olmadı şükür inanın enfeksiyondan dolayı o kadar çok iğne ilaç kullandım ki ama en önemlisi su ilaç kullanmak istemiyorsanız bolca su için 🌸
Naaz Esosun bende kullandım iki kez antibiyotik idrar yolu enf icin. netten kızılcık suyu okumustm onuda kullandım faydası oldu . Deneyebilirsiniz
Ohaezgi Gizemceylan bende iğne kullanmaya başladım enfeksiyondan dolayı, atlattınız mı bebekte bi problem olmadı dimi?
birbfilozofu Bende bakteri üremesi var idrar yollarımda iğne ile tedavi oluyordum geçmemiş 1000lik aqumentin kullanıyorum
Esosun Dygu21 ya daha yeni başladığımdan pek bi faydası yok ama eskisi kadar ağrım da yok. Ama şöyle bişey var sanki kalbim atıyor hızlı hızlı gibi ama karnımda😅 onu çözemedim oda nabzımı hızlandırıyor çabuk yoruluyorum galiba
Gizemceylan Ohaezgi olmadı şükür ben iyi hissediyorum şu an herhangi bi şikayetim yok idrarda yada kaşıntı gibi veya ağrı sancı