Myszfr canım down sendromlu olması ıcın baya bi belirti olması gerekıyo.. bagırsakta parlaklık,kalpte parlaklık,böbrek buyumesi,ıkılı uçlu testlerin rısklı çıkması, burun kemiğinin olmaması,ensenin normal ölçümlerden büyük olması vs gıbı bı çok etken var yani bi kist ve parlaklık oldu diye down sendromlu teshısı konulamaz.. parlaklık gecıyo dıye bılıyorum kist de gecıyo ılerleyen zamanlarda sadece kontrol altında tutuluyo insallah bi sıkıntı olmaz tez zamanda geçer korkma Canını da sıkma🙂 bi doktorla kalma başka başka doktorlara da git benim 3lü testım rısklı çıktı hayat zindan oldu resmen gıtmedıgım hastane kalmadı hepsı de bı sıkıntı Yok dedi olsun dedim ben yine de başka doktorlara da gıdeyım dedim çok sukur de sıkıntı Yok masallah paşamıza😍ınsallah senin bebegınde de sıkıntı olmaz geçer canım..