songul1405 Merhaba, 33. Haftamdayım. Sol kaburgamın altındaki bölgede (mideye yakın olan kısımda) sanki yara varmış gibi bir ağrı var. Elimi bile süremiyorum etim aciyor bildiğiniz. Bu normal bir ağrı mı? :(
EB1661 songul1405 Bende dün doktora aynı şikayetimi sordum benim sağ kaburga altı ordaki kemikler karın büyüdükce ayrılıyomuş ondan oluyomuş doktor öyle dedi bide bebeğin resmen bacaklarını o bölgede hissediyorum doktorda bebek temas ettikce acı bianda fazla olabilr dedi ki oluyoda genelde
irva songul1405 Normal canım bebeğin baskısından dolayı.Alanı da daralıyor artık.Ben son haftalarımda sol kaburga altı ağrısı çok yaşamıştım.Oğlumun ayakları oradaydı çünkü.Şükür doğurdum kurtuldum.😀
TDE songul1405ben de yaşadım o dediğinizi sanki etimi bıçakla çizmişler gibi ağrıyordu. Normalmiş. Bebeğin pozisyonuyla alakalıymış. Karın da büyüdükçe o gerginlik oluyormuş