Merhaba hanımlar forumda bulamadım buradan sormak istedim. Ben Berker Kavşı’ya gidiyorum gebelik takibim için 11 haftalık gebeyim. 2li test için haftaya gel dedi ama ücret hakkında birşey demedi. Ben ilk doğumumu da Kolan bayrampaşada yapmıştım o zaman Murat Öztürke gidiyordum kendisi yapmıyordu 2li testi. Perinatalog yapıyor denmişti fiyatta yüksek olunca başka bir yerde yaptırmıştım. Hastaneyi arayıp bilgi alacağım ama daha önce Berker beye 2 li test yaptıran varsa onların görüşlerini alsam iyi olacak.