minik_kalbim Kızlar niye boyle dünden beri oğlum benim dürtmemle bi kac kez vurdu benim disimda kendi de bi iki kere ama çok zayif atışlari 😥
eliff26 minik_kalbim bizde 27 haftaya geçtik sayılır bugün bende hiç hissetmedim desem yeri var çok azdı ama normaldir herhalde bazen çok oluyor bazen az
Elifsu2 Endişe etmeye gerek yok biz 28 haftalık olduk şimdi çoğunlukla uykumakla vakit geçiriyorlar doktorumuz öyle dedi şuan hiç durmuyor hatta
Betulice91 Benim ikiz olduğu halde az hissediyorum hareketi , 27. Haftada normal bence ara ara hareket olması doktorda ultrasonda çok hareketliler oysaki
Happycik Benim de 26. Haftada az az oldu 3 gün felan sürdü. Bende doktora gittim korktum. Pozisyon değiştirince olur böyle şeyler dedi doktor. Korkmayın doktorunuzu arayın. Gel derse gitmekte fayda var. En azından rahatlamak için.