Asyakuzusu NeFa Canım bu soru ile açılmış bir sürü form var. Onlara bakarmısın yeni konu açmadan. Daha yeni tavsiyeler yazdım hatta. Bu konu günde en az 10 kez açılıyor. Şifalar dilerim
Cicilibicili NeFa bu satırları sana elimde renniemi yudumlarken yazıyorum 😅 valla aynıyım midem perişan oldu yanmalara doyamadı
Mervetekmn NeFa kabuğu soyulmuş salatalık kabuk soyulmuş elma soguk süt naneli sakız muz sade maden suyu az baharatlı yağlı yemek yemek. renni duo (doktorum yazmıştı)
NeFa Asyakuzusu evet okuyorum süreklide takipteyim ama bende açmak istedim burdan daha iyi takip edeceğimi düşündüğüm için 👍
NeFa Mervetekmn yağlılardan ve baharattan uzak duruyorum az ve sık yiyorum ama özellikle geceleri bildiğin oturarak uyuyorum 😃😃
NeFa EB1661 onu kaynanam falanda dedide doktora danışmadan içmek istemiyorum bu gittiğimde sorcam bende
Umksanbe NeFa 🥀soda mı içmiyorum 🥀gaviskon mu kullanmıyorum 🥀en en doruğu artık karbonatlı su içiyorum banamısın demiyor 😔 gündüzler kusmalar yüzünden haram derken bide geceler haram oldu yatağa kafamı koyayım o boğazımdaki kötü acı 😔☹️
NeFa Umksanbe ilk 3 veya 4 ayım mide bulantısı kusmakla geçti tam oh be dedm şu 1 aydır boğazımda bu iğrenç yanma çok iyi anlıyorum seni uykular haram 😖
Umksanbe NeFa ben hala kusuyorum ☹️ Benim kusmam da geçmedi ki anam 😂 hadi biri bitti biri başladı desem
ArasisMom NeFa Koli koli madem suyu içtim hamilelik en başından beri 37+6 oldu Cuma günü doğum var Allah kısmet ederse ve hâlâ yanıyor 🙄🙄