Allah kimseye yaşatmasın bende iki haftadır neler çektim en son gittim iki dişi birden çektirdim ama o kadar yıpratıcı bi süreçti ki bittim resmen gözlerim çöktü rengim soldu her gece ağlıyodum çok şükür kurtuldum insallah bi daha yaşamam bu sorunu sen son evrede olduğun için dişçiler müdahale etmez canım mecbur koca karı işleriyle ağrını hafifletmeye çalışacaksın.Ben zeytin koydum karanfil koydum tuzlu sirkeli sularla gargara yaptım soğuk sıcak kompres yaptım hic biri fayda etmedi.Ama sıcak su torbası baya rahatlatıyor koy ağrıyan yerine onun etkisiyle uyuyup kalıyorsun.Rabbim şifa versin