Merhaba , ben birşeyi cok merak ediyorum sizlere danışmak istedim ben şuan 31+5 haftalik hamileyim ama ultrasinda 33 hafta çıkıyor doktorum dediki adet tarihini yanlış mı hatırlıyorsun 3 mayıs olduğuna eminim ama benim adetim hep düzensizdi en son mart 23te adet gördüm ve nisanda görmedim sonra mayıs 3te adet gördüm sizce ne zaman hamile kaldım yani mart ayinda kalmiş olmam biraz imkansız gibi ama beni bilgilendirirseniz cok sevinirim😊😊