syguler adetime 4 gun var ve benim bugun simsiyah sekılde kanamam basladı, kasık agrım adet olduğum zamanki kadar yok, üstüne görme olabilir mi? cevaplarınızı bekliyorum🙏🏼
Astadavistabeybi syguler benim adetim heo düzensiz yine geciktim derken kahverengi lekeler geldi ast sancım vardı ve deki gibi uyuyordum yerde koltukta yatakta o hafta hep uyudum ve kahveden tiksindim evde test yaptım çıkmadı ama lekem vardı doktor gittim yerleşme kanaması dedi ilaç başlattı düşük önleyici gibi
Esramuhammet81 syguler Bendede aynı durum olmuştu normal adet olduğumdaki kadar ağrım yoktu ve simsiyahtı araştırmıştım rahimde biriken pis kanlarmış