Emetalip İyi akşamlar kızlar 8+2 hamileyim ve tayinciyiz memlekete otobüs yada araba yerine uçakla gitmeyi düşünüyorum hamilelikte uçağa binmekte sorun oluyor mu bilgi verir misiniz lütfen 🤔
Hatice89 Emetalip 5. Aya kadar sorun olmuyor . Uçak firmaları bile doktor raporu istemiyor. Ama doktorunuza görünüp riskin olmadığını öğrenip yola çıkmanı öneririm. Ben 30. Haftamda doktor izniyle ve raporuyla uçmuştum.
Emetalip Hatice89 teşekkürler🤗 doktoruma yolculuk yapacağım söyledim kendi aracımızla gidecektik normalde o şekilde sorun olmayacağını söylemişti ama uçak konusu yeni çıktı takıldı aklıma