Drya-ergu12 Hamileliğin son haftalarında pilates topuyla egzersiz yapmak iyi geliyormuş. yapan ve sonucunu alan anneler var mı acabaaa 😅
Sumeyyeyucel Drya-ergu12 ben de yapıyorum🙋🏼♀️ Sonuçları henüz göremedik 😂 39+6 oldum doğumu bekliyorum inşallah hareketlerin faydası olur