askvehuzurum Valendia ayy çatlamasın yaa kaşımamaya çalışıyorum ama elde değil ki sürekli krem sürüyorum ama boşş
askvehuzurum Hanz benim 2 3 gündür kaşınmaya başladı ister istemez elim kayıyor istemsizce kaşıyorum.. Bu arada denicem canım sağolasın 🙏🙏
Seyma05 bende 33. haftadayım. zaman zaman kaşıntı oluyor günde bir kez lierac krem kullanıyorum, etkisi geçip tekrar kaşınmaya başlarsa hindistan cevizi yağı sürüyorum. çok şükür çatlamam olmadı. tabi en önemlisi de bol su içmek :)