burcu06 ben ilk doğumumu da sincan koruda yaptım 3 yaşında kızım var odalar tek kişilik oluyor ben memnun kaldım şimdi ikinci gebeliğimde de aynı hastaneyi tercih ettim o yüzden benim eşim polis emniyet indirimi var ama tsk için var mı bilmiyorum paketlerde indirim olmuyormuş ayrıca biz sorduk zaten en uygunlaştırılmış fiyat paket üstünde indirim olmuyo dediler ama normal gittiğinizde muayene ücreti 125 tl biz emniyet indirimiyle 92 ödüyoruz